måndag 9 mars 2009

Pappa och Oliver myser

I helgen skulle vi ha åkt till Storfjällshotellet med hela Karls familj. Hans mamma, pappa två systrar och hans storasysterns familj. Vi skulle kosa oss så fart. Äntligen skulle jag få klä upp mig i mina fina, nya kläder som jag helt hysteristk rusade runt på NK och köpte på min lilla misslyckade tripp till Sverige. Den som vi var tvunga att avslutas lika abrupt som den startade. Men vår lilla älskling hade dragit på sig en otäck hosta och var lite förkyld. Han höll gladeligen sin mamma vaken nätterna innan avresedatumet. Så när vi vaknade på fredag morgon var jag så sliten så jag mådde illa. Det är helt frykligt hur dåligt man kan må om man inte får ordentligt, eller åtminstone en liten timmes sömn var natt. Dom är som små terorister dom små underbara änglarna. Kine, Karls lilla syster fick ta sig an Oliver så jag fick sova några timmar. Men det hjälpt inte mycket så Oliver, Karl och jag fick snällt stanna hemma så jag fick vila upp mig lite. Det blev dock mycket kvalitetstid för pappa och Oliver som kosa sig för fullt här hemma. Här ligger dom och ser på något bilprogram och myser för fullt! Visst är dom fina mina änglar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar