tisdag 1 december 2009

Jag ser det snöar

Här är det snö och strålande sol idag! Oliver och jag har varit på promenad på förmiddagen. Nu ligger Oliver och sover och jag har städat och stekt pannkakor till mitt underbara lilla hjärta. Han fullkomligt älskar pannkakor! Nu hoppas jag han vaknar snart så ska vi ta och leka lite i snön sen ska vi in och spise pannkakor.

När Karl kommer hem ska jag ta mig en tur till stallet. Idag ska jag antingen longera mitt hjärta med inspäningar eller så ska jag rida LC dressyr program med henne. Vi behöver dock jobba lite på galoppen så kanske blir det galopp övergångar istället. Hon ligger lite i kurvorna, har lite svårt att hålla tempo vill liksom rusa av gården när det blir tungt på underlaget på banan. Jobba, jobba, jobba =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar