onsdag 25 augusti 2010

Fyra veckor igen till Amanda kommer!

Nu är det bara fyra veckor igen till Amanda kommer vi glädjer oss verkligen och jag far runt här hemma som en vilde, städar, soterar och kräver att Karl ska göra om, handla nytt och bygga! Jag är sån stereotyp för höggravid=) Storebror Oliver har äntligen börjat i barnhagen. Han började 2 augusti bättre sent än aldrig =). I början var det svårt då grät han när jag gick och var väldigt stilla när jag kom och hämta honom. Usch det var väldigt jobbigt. Men nu gråter han nästan aldrig när jag lämnar honom och är i fullfart när jag kommer och ska hämta honom. Han har så mycket och berätta och det är nya ord hela tiden. Mamma och pappa hinner ikke helt med att lära sig alla ord =). Så har han blivit så flink till att säga flera ord efter varandra. I lördags när jag gjorde korvstroganoff så komma han farande och sa Mamma! Smaka! Pølse! Tre ord efter varandra! Han är verkligen så duktigt! Nu har jag varit och lämnat Oliver i barnhagen, gått en promenad och nu blir det lite matbrödsbak! Sabinabröd supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar