tisdag 11 augusti 2009

Aj min arma kropp

Igår var jag på intensivkurs på min ridskola på Linnesvollen. Vi har en superintstruktör så idag kan jag knappt röra mig! Vi är en ganska liten grupp som går en intensivkurs med ridning och teori. 12 personer som är uppdelad på två grupper så gissa om vi fick jobba igår. Kady fråga om det var någon som var tränad under sommaren och jag svarade inte, utan tänkte rått att det kommer hon att se. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! SE?! Fy tusan så mör jag är idag! Till och med igår kunde jag knappt lyfta armarna och orkande knappt gå till bilen. Det är verkligen en sak att rida hemma och flänga runt ute i skolen och en helt annan sak att rida för en instruktör! Men det känns underbart uppfriskande att ha träningsvärk! I dag ska jag få rida en helt ny häst som har kommit till ridskolan. Jippi! Mindre jippi är dock att Kady inte har fått tid att pröva den sen den kom till ridskolan så hon vet inte alls hur den fungerar Hoppas, hoppas hon har hunnit tagit en tur idag innan vi kommer vid femtiden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar