måndag 6 september 2010

Så var det måndag igen


Varit så onyttig i helgen, bara legat på soffan och vilat mig. Jag har ju varit dålig då. Varit väldigt kvalm och kastat upp men trots det så känner jag mig som världens onyttigaste människa när jag ikke gör något ordentligt på en hel dag! Det är fruktansvärt känsla. Jag förstår mig verkligen inte på ungdomar som kan ligga hela dagen på soffan och titta på TV och inte göra NÅGON NYTTA! Så trots att jag lovade Karl att jag skulle ta det med ro idag, nu är det bara två veckor igen! Så har jag bakat matbröd. Prövat att ha i lite mer grovt mjöl i Sabina brödet som jag bakar och i stället för att göra limpor så har jag gjort runda bullar av det. Oliver älskar nämligen bullformat bröd så det är bara att rulla på=). Så har jag fått tvättat några maskiner, städat lite i lägenheten och lagat veckomatsedel och handlarlista till matbutiken. Nu ska jag se om jag kan få packa några till av våra förvaringskartonger, som jag håller på att arrangera i noga ordning, inne i vårt förråd innan jag hämtar Oliver från dagis. Idag blir det fiskgratäng till middag, en av Olivers favoriter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar