torsdag 19 november 2009

*Städdags*

Oliver och jag har precis städat lägenheten! Det är topp att städa tycker Oliver. Nu drar han runt moppen i lägenheten. Han pustar och tar i. Moppen är ju så mycket större än vad han är. Hahah nu blev han visst lite sur på moppen skäller och ruskar på den. Han är så kul min lilla Oliver! Nej nu har han visst tröttnat på at städat för nu kommer han ut från sovrummet med snuttefilten och har lämnat moppen på sovrumsgolvet. Han är sin far upp idagen. Bara lämnar saker där han känner för det =)

Nu ska vi snart ta en liten sovstund sen ska Oliver och jag åka och ta ut pengar till hovslagaren som kommer och sätter på vinterskor på Trico i kväll. Sen förbi och hämta Tricos nytvättade täcken i ett stall i närheten av oss. Appropå täcken så fick jag ett spel igår när jag kom till stallet. En av stallkatterna hade tagit sig in i mitt skåp där jag har allt hästutstyr och bajsat och kissat på mitt ulltäcke från Dyon!!!!!!!!!!!!! Tror ni att jag är ledsen eller? Är det möjligt? Mitt fina, varma, goa skrittäcke är ju förstört nu! Det är ju inte så att man har hur mycket pengar som helst och bara kan använda dyra täcken som kattsand=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar