tisdag 10 november 2009

Viktkoll med mamma Petronella

Det närmar sig sakta men säkert! Ligger och trycker mellan 67-68 kg nu. Men tack vare min fina lilla Prinsessa Tricostar så har jag tajtat till mig en aning=) Karl börjar bli mer och mer nervös så vi få väl se om han löper hela linan ut.

Oliver gör stora framsteg! På ostadiga ben har han börjat ta sig runt gående, han är så flink vår underbara lilla prins! Tänk så heldiga vi är Karl och jag som har fått en sån underbar liten son. Det är fullt ös från att han står upp tills han stupar i säng på kvällarna. Det är en riktig vilde med en god portion temperament! Tänk er mitt temperament plus Karls (som är tio gånger värre än mitt) och gångra med hundra då får ni Olivers temperament! Om vi säger; -Nej Oliver du får inte stoppa fingrarna i kontaktuttaget eller ner i toalettstolen heller för den delen så får vi oss en ordentligt utskällning tillbaka =) Tänk er det!? Utskällda av en ett åring vars ända ord är mamma, pappa, bä och hiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar